Udvalg

Udvalg for Jejsing Friskole

Efter generalforsamlingen danner Bestyrelsen hvert år skoles udvalg. Udvalgene har til formål at støtte godt op om skolen og dens virke.

Økonomiudvalget styrer sammen med skolelederen og friskolesekretæren skolens økonomi.

PR/ kommunikations udvalget arbejder for at skolen bliver set og får flere elever.

Årshjulsudvalget arbejder for at få forældrene til at engagere sig, hjælpe og støtte op om skolen.

Vedligeholdelsesudvalget står for organisering og forberedelse af arbejdsdage, vedligehold og renovering af skolen.

Ansættelsesudvalget samarbejder om at ansætte de bedste medarbejdere til Jejsing Friskole.

Økonomiudvalg:
Hans Michelsen
Morten Jacewicz

PR/Kommunikationsudvalg:
Nauja Wihlborg
Steen Andersen
Bjarne Henneberg

Årshjulsudvalg:
Karina Minke
Nauja Wihlborg

Vedligehold- og bygningsudvalg:
Torben Bonde
Hans Michelsen
Morten Jacewicz
Keen Andersen

Ansættelsesudvalg:
Torben Bonde
Poul Erik Hunderup

– eller andre fra bestyrelsen, som kan de dage, der er ansættelsessamtaler.
Derudover deltager skoleleder Poul Erik Hunderup og medarbejderrepræsentant.

Skal dit barn gå på jejsing?

Kom forbi til en snak og se skolen

Oplev Friskolen

Den første torsdag i november afholder Jejsing Friskole og kommunens andre fri- og privatskoler Åbent hus fra kl. 15 – 18. Her kan du komme og se skolen samt få en uforpligtende snak med bestyrelsen, ansatte og skolelederen.