Indskrivning

Hvis du er interesseret i at høre om Jejsing Friskole, er du velkommen til at kontakte skolen enten på 3074 7304, 24252082 eller mail@jejsingfriskole.dk for at aftale et besøg.

Til selve indskrivningen skal du udfylde vores indskrivningsblanket og aflevere den på skolens kontor eller sende det pr. e-mail.

For nye børnehaveklassebørn afholder vi hvert år en særlig indskrivningsdag i januar, hvor vi helt officielt hilser på hinanden. Desuden får barnet en lakridspibe - en gammel tradition her i byen.

Hvis du har et barn på en hvilken som helst årgang, er du altid velkommen til at kontakte skolelederen for eventuelle spørgsmål eller for at lave en aftale om et besøg. Jeres barn er velkommen til at være med.
Der er derudover også mulighed for, at jeres barn kommer på besøg i nogle skoledage, før der tages stilling til skolestart hos os.
Samtidigt vil skolen vurdere, om skolen kan imødegå eventuelle udfordringer, barnet måtte have.

Når eleven begynder på skolen, er han/hun formelt på prøve i 3 måneder – dog underskrives indskrivningspapirer og der indbetales skolepenge fra starten.

Oplev Friskolen

Den første torsdag i november afholder Jejsing Friskole og kommunens andre fri- og privatskoler Åbent hus fra kl. 15 – 18. Her kan du komme og se skolen samt få en uforpligtende snak med bestyrelsen, ansatte og skolelederen.